Klantenservice:
Bij BenZ.nl staat service hoog in het vaandel.
Door onze overzichtelijke omvang kunnen wij exact inspelen op de wensen van onze verschillende klanten: van het snel beantwoorden van productvragen tot het leveren van artikelen die buiten ons standaardassortiment vallen, maar ook het repareren van apparatuur zoals o.a. bindmachines en papiervernietigers.
Omdat zijn wij aangesloten bij de grootste inkoopvereniging van Europa hebben wij in ons centrale magazijn de beschikking over ruim 26.000 artikelen.
Wilt u een artikel retourneren? Geen probleem, mits het geen speciaal voor u besteld artikel betreft.
U bestelt op de wijze die u het prettigst vindt: dat kan uiteraard via onze webshop, maar ook per telefoon of e-mail. Wij maken het u gemakkelijk en helpen u graag!
Afleveren bestelling:
In verreweg de meeste gevallen bezorgen wij uw bestellingen de volgende werkdag.
Bestellingen geplaatst in het weekend worden op dinsdag afgeleverd omdat ons magazijn in het weekend dicht is.
Uw bestellingen worden afgeleverd door DHL, PostNL en De Klok Logistics.
Voorraden:
De voorraad op de webshop wordt elke 15 minuten bijgewerkt en is dus bijna altijd up-to-date. Iets niet op voorraad belt u ons dan even voor de levertijd.
Verpakkingseenheid:
Een aantal artikelen hebben een minimum besteleenheid dat heeft te maken met het logistieke proces en om transportschade zoveel mogelijk te voorkomen.
Prijzen:
Alle prijzen in onze webshop zijn exclusief btw, de prijs inclusief btw wordt er bij vermeld.
Wanneer u vaker bij ons wilt bestellen, maken wij graag prijsafspraken met u, waardoor u kunt profiteren van zeer scherpe prijzen!
Openingstijden:
Maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.
Contactgegevens:
BenZ.nl
Daalwijkdreef 47
1103 AD Amsterdam
T 020 624 8001
E info@BenZ.nl
W www.BenZ.nl
Rabobank 11 27 06 681
IBAN NL54RABO0112706681
KVK Amsterdam 33291712
BTW NL 8058 58 386 B01